• Reklamace, výměna, odstoupení od smlouvy

Reklamace

Zakoupili jste si u nás produkt, na kterém se v průběhu používání vyskytla vada? To nás velice mrzí!
Každý náš produkt je ručně šitý originál. Každý kus před odesláním vždy pečlivě kontrolujeme, ale i přes to se může občas něco pokazit.

Pokud jste narazili na špatný kus a na výrobku se vyskytla vada v průběhu záruční doby, která nebyla způsobena nevhodným používáním (jak se správně starat o naše výrobky se můžete dočíst v článku Vše o nás a našich produktech), ale vadou samotného výrobku, máte právo na řádnou reklamaci zboží v běžné zákonné lhůtě.

Jak postupovat při reklamaci:
-> Produkt nám společně s řádně vyplněným reklamačním formulářem (ke stažení ZDE) můžete donést osobně, nebo odeslat na adresu naší provozovny:
Pet Shop Trutnov, Barbora Synková, Jihoslovanská 142, 541 01 Trutnov.

Na co se reklamace nevztahuje:
Naše výrobky nejsou vhodné do extrémního počasí, jako jsou vysoké mrazy a extrémní vedra. Pokud se Vám tedy produkt poškodí vlivem extrémního počasí, nemůžete Vám reklamaci uznat. 

Výrobky je třeba vybírat s ohledem na zatížení při přetržení (viz O nás a našich produktech).
Pokud si tedy vyberete výrobek, který garantuje 200 kg zatížení při přetržení a použijete ho na psa s hmotností 40 kg, nemůžeme ručit za to, že výrobek nepřetrhne. Vybírejte tedy pečlivě, ať Vám produkty od nás vydrží co nejdéle.

Reklamace se nevztahuje ani na mechanické poškození, jako je například pád z výšky na tvrdý povrch, či pokud výrobek Váš mazlíček rozkouše nebo roztrhá.

Reklamaci nepodléhá ani výrobek, se kterým bylo nakládáno jinak, než jak je doporučeno (například dlouhé máčení ve vodě u látkových obojků, apod.).

Zašpinění, roztřepení, vyblednutí či změny barvy jsou známkami běžného opotřebení, neznamenají vadný výrobek a též se na ně reklamace nevztahuje.


Odstoupení od smlouvy 

Mrzí nás, pokud jste si nákup rozmysleli, či zboží neodpovídá Vašim představám.
Naprosto to však chápeme, proto uděláme vše pro to, abyste dostali své peníze co nejdříve zpět.

-> Jakožto kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, máte právo od kupní smlouvy odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů. 

Jak postupovat:

1. Nepoškozený výrobek očistěte od chlupů a vložte do původního obalu. Pokud na výrobku byla visačka a vy jste ji sundali, přiložte jí do balíčku. (Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Přesto prosíme, abyste vraceli zboží nejlépe v původním obalu s originálními visačkami.)
2. Do balíčku přiložte řádně vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení ZDE). Nezapomeňte pečlivě vyplnit číslo Vašeho bankovního účtu.
3. Balíček odešlete (bez dobírky!), nebo doneste osobně, na adresu naší kamenné prodejny: 
Pet Shop Trutnov,  Barbora Synková, Jihoslovanská 142, 541 01 Trutnov.

Peníze Vám budou vráceny zpět na Vámi uvedený bankovní účet, a to do 14 dnů od doručení zboží na naši prodejnu.
Vrácení peněz v hotovosti není možné. Děkujeme za pochopení.


Jaké zboží nelze vrátit?

Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy:
o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli
podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s
jiným zbožím,
o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě
následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není
možné vrátit.


Není tedy možné vrátit produkty, které byly upraveny přímo na míru
(např. obojky, kšíry a vodítka ve speciálním rozměru na míru, obojky s potiskem na míru, apod.).
Není také možné vrátit pamlsky, které jsme Vám namíchali, nebo již hotové balíčky pamlsků s porušeným obalem!

Děkujeme za pochopení.

 
Výměna zboží

Zvolili jste špatnou velikost, barvu, či cokoliv jiného, a chtěli byste zakoupené zboží vyměnit za jiné? Nic se neděje!

Cokoliv Vám rádi obratem vyměníme. 

1. Nepoškozený výrobek očistěte od chlupů a vložte do původního obalu. Pokud na výrobku byla visačka a vy jste ji sundali, přiložte jí do balíčku. (Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Přesto prosíme, abyste vraceli zboží nejlépe v původním obalu s originálními visačkami.)
2. Do balíčku přiložte řádně vyplněný formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (ke stažení ZDE) a zakroužkujte v něm Výměna zboží za jiný kus. 
Dále nám do formuláře nezapomeňte napsat, za jaký produkt si zboží přejete vyměnit.
3. Balíček odešlete (bez dobírky!), nebo doneste osobně, na adresu naší kamenné prodejny: 
Pet Shop Trutnov,  Barbora Synková, Jihoslovanská 142, 541 01 Trutnov.

 

Máte-li jakékoliv dotazy k výměně, vrácení zboží nebo reklamaci, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či e-mailem. Rádi Vám poradíme a vše vyřešíme k vzájemné spokojenosti.